En Popüler Ürünler

Vites değiştirme yayı Derbi Senda 50 - 135725

₺122,63

Vites değiştirme yayı Derbi Senda 50 - 135725

Honda CRF 1100 20- Africa Twin Zincir Koruyucu Siyah Yakk EXP - 671703

₺1.890,31

Honda CRF 1100 20- Africa Twin Zincir Koruyucu Siyah Yakk EXP - 671703

Benelli 752S CNC fren ve debriyaj kolu siyah

₺1.805,30

Benelli 752S CNC fren ve debriyaj kolu siyah

Motosiklet bayrak direği 54 cm - 228669

₺734,66

Motosiklet bayrak direği 54 cm - 228669

Fren pabucu montaj mandreli 60mm 1 adet - 216334

₺56,04

Fren pabucu montaj mandreli 60mm 1 adet - 216334

Üniversal yakıt filtresi 6 mm - 76481

₺66,40

Üniversal yakıt filtresi 6 mm - 76481

Yolcu arkalığı Honda Shadow VT 750 C4 C5 - 114740

₺11.816,84

Yolcu arkalığı Honda Shadow VT 750 C4 C5 - 114740

EZO JAPAN 604 2Z 4x12x4 bilyalı rulman - 2989039

₺142,39

EZO JAPAN 604 2Z 4x12x4 bilyalı rulman - 2989039

Konik rot kolu ucu ATV QUAD - 2988063

₺275,47

Konik rot kolu ucu ATV QUAD - 2988063

Yakıt kapağı havalandırması siyah - 685175

₺94,90

Yakıt kapağı havalandırması siyah - 685175

4T GY6 125cc 152QMI-E4 mıknatıslı tekerlek - 682612

₺478,94

4T GY6 125cc 152QMI-E4 mıknatıslı tekerlek - 682612

Valf kapağı pulu 125 GY6 4T 152QMI-E4 - 682607

₺194,45

Valf kapağı pulu 125 GY6 4T 152QMI-E4 - 682607

29.4v/2a e-bisiklet akü şarj cihazı - 682594

₺2.688,62

29.4v/2a e-bisiklet akü şarj cihazı - 682594

ATV XY250 ST-4B yakıt deposu - 682502

₺3.417,48

ATV XY250 ST-4B yakıt deposu - 682502

Tekerlek 21x7.00-10 ön çelik Shineray ATV 200 - 682437

₺2.366,03

Tekerlek 21x7.00-10 ön çelik Shineray ATV 200 - 682437

Motor kpl Shineray XY125-10D II gat. - 682390

₺19.278,35

Motor kpl Shineray XY125-10D II gat. - 682390

Shineray koltuk XY125-10D 2. nesil. - 682362

₺1.927,84

Shineray koltuk XY125-10D 2. nesil. - 682362

Çatal yatakla birlikte yarıya kadar aşağı. Shineray XY125-10D II gat. - 682336

₺1.314,48

Çatal yatakla birlikte yarıya kadar aşağı. Shineray XY125-10D II gat. - 682336

Tekerlek 18x1.40 ön Shineray XY125-10D II sınıfı. - 682338

₺3.943,25

Tekerlek 18x1.40 ön Shineray XY125-10D II sınıfı. - 682338

Sağ ön amortisör XY125-10D II gen. - 682334

₺2.541,19

Sağ ön amortisör XY125-10D II gen. - 682334

Ön sol amortisör XY125-10D II gen. - 682335

₺2.541,19

Ön sol amortisör XY125-10D II gen. - 682335

43z 428h sürücülü arka dişli Shineray xy1 - 682283

₺1.156,70

43z 428h sürücülü arka dişli Shineray xy1 - 682283

Longija kilit açma kiti LJ50QT-9M Junak 806 50 cm3 - 682165

₺6.734,84

Longija kilit açma kiti LJ50QT-9M Junak 806 50 cm3 - 682165

Longija EaSymax LJ175T-18 silindir - 682152

₺3.031,63

Longija EaSymax LJ175T-18 silindir - 682152

Çarpma yastığı Yamaha MT-07 - 682124

₺3.161,10

Çarpma yastığı Yamaha MT-07 - 682124

check TL Üzeri Alışverilerde Ücretsiz Gönderim
check Şimdi Satın Alın! 30 Gün Sonra Ödeyin
check Toptan Satış Alanı - B2B
Kimlik No: 664529

Voltaj regülatörü

₺5.226,57 KDV Hariç

Tutkunuzun Peşinde İlerliyoruz!

Karar vermek için 15 günün var

Voltaj regülatörü

[opis_ogolny]
  • MOSFET teknolojili regülatör/doğrultucu
  • Orijinal kalitede yedek parça
  • Bu yeni teknoloji üç fazlı merdiven regülatörleri kavramına yenilik getirmiştir. Uzun yıllar boyunca bu cihazlar, sabit bir akü voltajını korumak amacıyla fazla enerjiyi alternatörden toprağa yönlendirmek için silikon kontrollü doğrultucular (SCR'ler) kullandı.
  • Bu genel olarak kabul görmüş ve içten yanmalı motorlardaki küçük ila orta ölçekli jeneratörler için uygun olduğu kanıtlanmıştır. Ancak, MOSFET transistörlerine dayanan yeni regülatör teknolojisi, SCR'ye göre daha iyi performansı ve diğer birçok ilginç avantajı nedeniyle giderek daha popüler hale gelmektedir.
  • Modern motosiklet ve ATV'lerin enerji gereksinimleri, yakıt enjeksiyon sistemi, yüksek performanslı aydınlatma, çok sayıda aksesuar vb. gibi ek elektronik modüllerin kullanımı nedeniyle artık artmaktadır. Bu, jeneratörden büyük miktarda enerji çıkması anlamına gelir ve SCR bypass regülatörü artık bunu düzenleyemez.
  • Bunun ana nedeni düşük enerji verimliliğidir, regülatörün iç kayıpları aşırı ısınmaya ve regülatörden 35A'den fazla akım geçtiğinde erken arızaya yol açar. Sonuç olarak, SCR teknolojisi sınırına ulaşmıştır ve bu nedenle yüksek enerji tüketimine sahip büyük araçlar için önerilmemektedir.
  • Daha önce bahsedilen bu sorunu çözmek için devredeki kayıpları azaltmak gerekiyordu. SCR aktifken (toprağa jeneratör akımı), bir güç diyotu gibi davrandığı için ileri yönde yüksek bir voltaj düşüşü (yaklaşık 1,5 V @ 35 A) vardır. Akım şimdi artarsa, güç kaybı (örneğin ısı) da paralel olarak artacaktır.
  • CIHAZ GÜÇ KAYBI (W) = ILETIM AKIMI (A) X GERILIM DÜŞÜMÜ (V)
  • Avantajlar:
  • YÜKSEK ENERJI VERIMLILIĞINE SAHIP 3 FAZLI ŞÖNT REGÜLATÖR
  • 50A'YA KADAR ÇIKIŞ
  • AKÜ VOLTAJININ HASSAS ELEKTRONIK KONTROLÜ ATEŞLEMEDEKI KESINTILERI ÖNLER
  • DAHA AZ ISI ÜRETIMI DAHA UZUN HIZMET ÖMRÜ SAĞLAR
  • ARAÇ KULLANILMADIĞINDA DÜŞÜK GÜÇTE BEKLEME MODU
  • Diğer transistörlerin aksine, MOSFET'ler voltaj kontrollü anahtarlar olarak nitelendirilebilir çünkü tamamen farklı yarı iletken mimarileri enerji tüketimlerinde daha verimli olmalarını sağlar.
  • Kullanıldıklarında, yüksek akımlar için düşük dereceli bir direnç gibi davranırlar ve tüm fazla akımı jeneratörden toprağa iletirler. Sonuç olarak, voltaj düşüşü çok düşüktür (35 A'de +/-0,2 V'den az) ve güç dağılımı büyük ölçüde azalır. Bu da daha az ısı oluşumu ve uzun regülatör ömrü üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.
  • MOSFET teknolojisi, tüketici ve endüstriyel elektronikteki geniş uygulaması nedeniyle son yıllarda sürekli olarak geliştirilmiştir. Yarı iletken entegrasyon teknolojisi, daha az alan ve mükemmel performans ile daha yüksek güç sunar. Ayrıca ağır uygulamalarda daha hızlı anahtarlama, daha yüksek güvenilirlik ve daha iyi kontrol sağlarlar.
  • Doğrultucu diyot gücü, güç dağıtımı söz konusu olduğunda bir başka önemli faktördür. Tüm çıkış akımı içlerinden geçtiği için, hem yüksek sağlamlık ve kararlılık hem de verimli akım kontrolü sunmalıdırlar. MOSFET kontrolörlerimiz, aşırı ısınmayı önlemek ve daha önce belirtilen gereksinimleri karşılamak için son derece düşük voltaj düşüşüne sahip yüksek akımlı doğrultucu diyotlar kullanır.
  • Dahili KONTROLÖR, MOSFET transistörün gereksinimlerini karşılamak üzere tamamen yeniden tasarlanmıştır. Çıkış akımını farklı tüketim durumlarına uyarlamak için akü voltajı sürekli olarak izlenir. Yeni elektronik kontrol, ateşleme kablosu kullanımını önler, bağlantı sayısını azaltır ve kablolama topolojisini basitleştirir. Ayrıca düşük bekleme gücü tüketimine sahiptir ve araç kullanılmadığında çok az akü boşalmasına neden olur.
  • Dolayısıyla bu yeni teknoloji, mükemmel voltaj regülasyonunu korurken regülatörün çıkışının 50A'e çıkarılmasına olanak tanır. Daha az ısınma, yüksek verimlilik ve gelişmiş elektronik kontrol gibi ek avantajlar, bu yeni regülatörü araç akü devresinin kontrolü için ilk tercih haline getirmektedir.

Sorular ve cevaplar

Bu ürün hakkında sorunuz var mı?

Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!