En Popüler Ürünler

Kollu fren pabucu açma MZ ETZ 150 250 251 - 80741

₺295,83

Kollu fren pabucu açma MZ ETZ 150 250 251 - 80741

Yamaha T7 Tenere 700 Yakk EXP Alçak Motor Koruma Takımı - 3037502

₺8.101,83

Yamaha T7 Tenere 700 Yakk EXP Alçak Motor Koruma Takımı - 3037502

Ön yuvarlak krom gösterge bağlantıları çifti Simson SR50 Scooter - 546402

₺372,17

Ön yuvarlak krom gösterge bağlantıları çifti Simson SR50 Scooter - 546402

QJ Explorer Race GT50 marş rölesi - 192086

₺307,47

QJ Explorer Race GT50 marş rölesi - 192086

Su pompası onarım kiti Kymco Super 9 Dink 101 Octane - VC24924

₺1.325,68

Su pompası onarım kiti Kymco Super 9 Dink 101 Octane - VC24924

Debriyaj ve hmaulce kolu üniversal - 336861

₺1.860,84

Debriyaj ve hmaulce kolu üniversal - 336861

Bisiklet iç lastiği 24x1 3/8 - 458736

₺159,46

Bisiklet iç lastiği 24x1 3/8 - 458736

Kove 800X Pro Rally Siyah Yakk EXP Koruma Demiri - 3059966

₺8.578,97

Kove 800X Pro Rally Siyah Yakk EXP Koruma Demiri - 3059966

Sağ ve sol susturucu Jawa TS 350 12V krom - 128474

₺10.739,93

Sağ ve sol susturucu Jawa TS 350 12V krom - 128474

Gidon yükseltme 22 mm KTM Husqvarna Husaberg 04-20 - 649361

₺849,31

Gidon yükseltme 22 mm KTM Husqvarna Husaberg 04-20 - 649361

CNC kırık debriyaj ve fren kolu spor yeşil Suzuki

₺1.732,68

CNC kırık debriyaj ve fren kolu spor yeşil Suzuki

Ön kanat gümüş Peugeot Vivacity 50 - 134830

₺1.220,14

Ön kanat gümüş Peugeot Vivacity 50 - 134830

Junak 126 904 arka amortisör kpl - 681527

₺1.761,22

Junak 126 904 arka amortisör kpl - 681527

Piaggio Boss Boxer Bravo Ciao Grillo 101 Octane marş debriyajı - 35370

₺295,54

Piaggio Boss Boxer Bravo Ciao Grillo 101 Octane marş debriyajı - 35370

Simson karbüratör 16N3-11 - 337663

₺1.207,83

Simson karbüratör 16N3-11 - 337663

Arka kanat gümüş lüks Simson S51 - 233695

₺2.623,22

Arka kanat gümüş lüks Simson S51 - 233695

Sensör deliği olmayan arka tambur kapağı Simson 101 Octane siyah - IP48794

₺1.013,63

Sensör deliği olmayan arka tambur kapağı Simson 101 Octane siyah - IP48794

Simson S50 S51 S70 101 Octane yan bagaj rafı komple - 44491

₺2.391,23

Simson S50 S51 S70 101 Octane yan bagaj rafı komple - 44491

Simson mıknatıslı tekerlek çektirmesi M27x1.25 101 Oktan - 44360

₺228,17

Simson mıknatıslı tekerlek çektirmesi M27x1.25 101 Oktan - 44360

Sensör delikli arka tambur kapağı Simson 101 Octane siyah - IP48795

₺1.013,63

Sensör delikli arka tambur kapağı Simson 101 Octane siyah - IP48795

Özel alev kolları kırmızı 101 Oktan - IP16337

₺331,80

Özel alev kolları kırmızı 101 Oktan - IP16337

İkincil dişli 44z Çin 2T CPI Keeway 101 Oktan - KW20914

₺833,28

İkincil dişli 44z Çin 2T CPI Keeway 101 Oktan - KW20914

1975 101 Octane için Gri Simson Schwalbe KR51/1 kablo seti

₺722,29

1975 101 Octane için Gri Simson Schwalbe KR51/1 kablo seti

Simson Schwalbe KR51/1 1975 sonrası gri kablo seti 101 Oktan

₺744,53

Simson Schwalbe KR51/1 1975 sonrası gri kablo seti 101 Oktan

LED dönüş sinyalleri M10 Karbon Mini uzun 101 Oktan - IP23253

₺749,97

LED dönüş sinyalleri M10 Karbon Mini uzun 101 Oktan - IP23253

check TL Üzeri Alışverilerde Ücretsiz Gönderim
check Şimdi Satın Alın! 30 Gün Sonra Ödeyin
check Toptan Satış Alanı - B2B
Kimlik No: 664526

Voltaj regülatörü

₺6.149,75 KDV Hariç

Tutkunuzun Peşinde İlerliyoruz!

Ürünü iade etmek için 15 gün icon Ürünü iade etmek için 15 gün

Voltaj regülatörü

[opis_ogolny]
  • MOSFET teknolojili regülatör/doğrultucu
  • Orijinal kalitede yedek parça
  • Bu yeni teknoloji üç fazlı merdiven regülatörleri kavramına yenilik getirmiştir. Uzun yıllar boyunca bu cihazlar, sabit bir akü voltajını korumak amacıyla fazla enerjiyi alternatörden toprağa yönlendirmek için silikon kontrollü doğrultucular (SCR'ler) kullandı.
  • Bu genel olarak kabul görmüş ve içten yanmalı motorlardaki küçük ila orta ölçekli jeneratörler için uygun olduğu kanıtlanmıştır. Ancak, MOSFET transistörlerine dayanan yeni regülatör teknolojisi, SCR'ye göre daha iyi performansı ve diğer birçok ilginç avantajı nedeniyle giderek daha popüler hale gelmektedir.
  • Modern motosiklet ve ATV'lerin enerji gereksinimleri, yakıt enjeksiyon sistemi, yüksek performanslı aydınlatma, çok sayıda aksesuar vb. gibi ek elektronik modüllerin kullanımı nedeniyle artık artmaktadır. Bu, jeneratörden büyük miktarda enerji çıkması anlamına gelir ve SCR bypass regülatörü artık bunu düzenleyemez.
  • Bunun ana nedeni düşük enerji verimliliğidir, regülatörün iç kayıpları aşırı ısınmaya ve regülatörden 35A'den fazla akım geçtiğinde erken arızaya yol açar. Sonuç olarak, SCR teknolojisi sınırına ulaşmıştır ve bu nedenle yüksek enerji tüketimine sahip büyük araçlar için önerilmemektedir.
  • Daha önce bahsedilen bu sorunu çözmek için devredeki kayıpları azaltmak gerekiyordu. SCR aktifken (toprağa jeneratör akımı), bir güç diyotu gibi davrandığı için ileri yönde yüksek bir voltaj düşüşü (yaklaşık 1,5 V @ 35 A) vardır. Akım şimdi artarsa, güç kaybı (örneğin ısı) da paralel olarak artacaktır.
  • CIHAZ GÜÇ KAYBI (W) = ILETIM AKIMI (A) X GERILIM DÜŞÜMÜ (V)
  • Avantajlar:
  • YÜKSEK ENERJI VERIMLILIĞINE SAHIP 3 FAZLI ŞÖNT REGÜLATÖR
  • 50A'YA KADAR ÇIKIŞ
  • AKÜ VOLTAJININ HASSAS ELEKTRONIK KONTROLÜ ATEŞLEMEDEKI KESINTILERI ÖNLER
  • DAHA AZ ISI ÜRETIMI DAHA UZUN HIZMET ÖMRÜ SAĞLAR
  • ARAÇ KULLANILMADIĞINDA DÜŞÜK GÜÇTE BEKLEME MODU
  • Diğer transistörlerin aksine, MOSFET'ler voltaj kontrollü anahtarlar olarak nitelendirilebilir çünkü tamamen farklı yarı iletken mimarileri enerji tüketimlerinde daha verimli olmalarını sağlar.
  • Kullanıldıklarında, yüksek akımlar için düşük dereceli bir direnç gibi davranırlar ve tüm fazla akımı jeneratörden toprağa iletirler. Sonuç olarak, voltaj düşüşü çok düşüktür (35 A'de +/-0,2 V'den az) ve güç dağılımı büyük ölçüde azalır. Bu da daha az ısı oluşumu ve uzun regülatör ömrü üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.
  • MOSFET teknolojisi, tüketici ve endüstriyel elektronikteki geniş uygulaması nedeniyle son yıllarda sürekli olarak geliştirilmiştir. Yarı iletken entegrasyon teknolojisi, daha az alan ve mükemmel performans ile daha yüksek güç sunar. Ayrıca ağır uygulamalarda daha hızlı anahtarlama, daha yüksek güvenilirlik ve daha iyi kontrol sağlarlar.
  • Doğrultucu diyot gücü, güç dağıtımı söz konusu olduğunda bir başka önemli faktördür. Tüm çıkış akımı içlerinden geçtiği için, hem yüksek sağlamlık ve kararlılık hem de verimli akım kontrolü sunmalıdırlar. MOSFET kontrolörlerimiz, aşırı ısınmayı önlemek ve daha önce belirtilen gereksinimleri karşılamak için son derece düşük voltaj düşüşüne sahip yüksek akımlı doğrultucu diyotlar kullanır.
  • Dahili KONTROLÖR, MOSFET transistörün gereksinimlerini karşılamak üzere tamamen yeniden tasarlanmıştır. Çıkış akımını farklı tüketim durumlarına uyarlamak için akü voltajı sürekli olarak izlenir. Yeni elektronik kontrol, ateşleme kablosu kullanımını önler, bağlantı sayısını azaltır ve kablolama topolojisini basitleştirir. Ayrıca düşük bekleme gücü tüketimine sahiptir ve araç kullanılmadığında çok az akü boşalmasına neden olur.
  • Dolayısıyla bu yeni teknoloji, mükemmel voltaj regülasyonunu korurken regülatörün çıkışının 50A'e çıkarılmasına olanak tanır. Daha az ısınma, yüksek verimlilik ve gelişmiş elektronik kontrol gibi ek avantajlar, bu yeni regülatörü araç akü devresini kontrol etmek için ilk tercih haline getirmektedir.

Sorular ve cevaplar

Bu ürün hakkında sorunuz var mı?

Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!