En Popüler Ürünler

Vites değiştirme yayı Derbi Senda 50 - 135725

₺124,34

Vites değiştirme yayı Derbi Senda 50 - 135725

Benelli 752S CNC fren ve debriyaj kolu siyah

₺1.830,46

Benelli 752S CNC fren ve debriyaj kolu siyah

Tamir kiti iç lastik yamaları 12 adet - 316792

₺135,51

Tamir kiti iç lastik yamaları 12 adet - 316792

Motosiklet bayrak direği 54 cm - 228669

₺713,98

Motosiklet bayrak direği 54 cm - 228669

Silindir ve kapak contası Yamaha MT 125 63mm seramik - 216776

₺627,39

Silindir ve kapak contası Yamaha MT 125 63mm seramik - 216776

Fren pabucu montaj mandreli 60mm 1 adet - 216334

₺56,83

Fren pabucu montaj mandreli 60mm 1 adet - 216334

6 kancalı bagaj filesi - 77386

₺126,75

6 kancalı bagaj filesi - 77386

Üniversal yakıt filtresi 6 mm - 76481

₺67,32

Üniversal yakıt filtresi 6 mm - 76481

Junak piston pimi - 64590

₺211,80

Junak piston pimi - 64590

Kove 800X Rally 800X Pro Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3059969

₺7.213,96

Kove 800X Rally 800X Pro Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3059969

Alçak çarpma çubukları Yamaha T7 Tenere 700 Yakk EXP

₺8.177,11

Alçak çarpma çubukları Yamaha T7 Tenere 700 Yakk EXP

Yamaha Tenere 700 T7 -25 siyah Yakk EXP yan çanta rafı - 3077859

₺6.732,39

Yamaha Tenere 700 T7 -25 siyah Yakk EXP yan çanta rafı - 3077859

Kove 800X Rally yan çanta rafı, siyah Yakk EXP - 3077334

₺5.769,24

Kove 800X Rally yan çanta rafı, siyah Yakk EXP - 3077334

Honda CRF 300 Rally Arka Fren Ana Silindir Kapağı Siyah Yakk EXP - 3016220

₺1.435,09

Honda CRF 300 Rally Arka Fren Ana Silindir Kapağı Siyah Yakk EXP - 3016220

Honda CRF 300 siyah Yakk EXP için yumuşak bagaj bagaj plakası arkası - 3066000

₺4.806,10

Honda CRF 300 siyah Yakk EXP için yumuşak bagaj bagaj plakası arkası - 3066000

Tam çarpışma koruma çubukları Honda CRF 300 Rally siyah Yakk EXP - 3016215

₺8.658,68

Tam çarpışma koruma çubukları Honda CRF 300 Rally siyah Yakk EXP - 3016215

Honda CRF 300 Rally Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3016216

₺7.695,53

Honda CRF 300 Rally Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3016216

Suzuki DL 650 V-Strom yan kasa rafı siyah XT Yakk EXP - 2984767

₺6.732,39

Suzuki DL 650 V-Strom yan kasa rafı siyah XT Yakk EXP - 2984767

BMW F 900 GS alçak koruma çubukları siyah Yakk EXP - 3058455

₺8.658,68

BMW F 900 GS alçak koruma çubukları siyah Yakk EXP - 3058455

Tam çarpışma koruma çubukları BMW F 900 GS siyah Yakk EXP - 3058456

₺10.584,97

Tam çarpışma koruma çubukları BMW F 900 GS siyah Yakk EXP - 3058456

KTM 690 19" Yan Çanta Rafı - Siyah Yakk EXP - 3039246

₺7.213,96

KTM 690 19" Yan Çanta Rafı - Siyah Yakk EXP - 3039246

KTM 690 19" Bagaj Plakası - Siyah Yakk EXP - 3042459

₺5.095,04

KTM 690 19" Bagaj Plakası - Siyah Yakk EXP - 3042459

BMW F 900 GS Rogal yan çanta destek çerçevesi, siyah Yakk EXP - 3059955

₺7.695,53

BMW F 900 GS Rogal yan çanta destek çerçevesi, siyah Yakk EXP - 3059955

KTM 790 890 Rogal yan çantalar için raf siyah Yakk EXP - 3016262

₺7.695,53

KTM 790 890 Rogal yan çantalar için raf siyah Yakk EXP - 3016262

BMW F 900 GS Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3058459

₺11.548,11

BMW F 900 GS Motor Kapağı Siyah Yakk EXP - 3058459

check TL Üzeri Alışverilerde Ücretsiz Gönderim
check Şimdi Satın Alın! 30 Gün Sonra Ödeyin
check Toptan Satış Alanı - B2B
Kimlik No: 664526

Voltaj regülatörü

₺6.206,90 KDV Hariç

Tutkunuzun Peşinde İlerliyoruz!

Karar vermek için 15 günün var

Voltaj regülatörü

[opis_ogolny]
  • MOSFET teknolojili regülatör/doğrultucu
  • Orijinal kalitede yedek parça
  • Bu yeni teknoloji üç fazlı merdiven regülatörleri kavramına yenilik getirmiştir. Uzun yıllar boyunca bu cihazlar, sabit bir akü voltajını korumak amacıyla fazla enerjiyi alternatörden toprağa yönlendirmek için silikon kontrollü doğrultucular (SCR'ler) kullandı.
  • Bu genel olarak kabul görmüş ve içten yanmalı motorlardaki küçük ila orta ölçekli jeneratörler için uygun olduğu kanıtlanmıştır. Ancak, MOSFET transistörlerine dayanan yeni regülatör teknolojisi, SCR'ye göre daha iyi performansı ve diğer birçok ilginç avantajı nedeniyle giderek daha popüler hale gelmektedir.
  • Modern motosiklet ve ATV'lerin enerji gereksinimleri, yakıt enjeksiyon sistemi, yüksek performanslı aydınlatma, çok sayıda aksesuar vb. gibi ek elektronik modüllerin kullanımı nedeniyle artık artmaktadır. Bu, jeneratörden büyük miktarda enerji çıkması anlamına gelir ve SCR bypass regülatörü artık bunu düzenleyemez.
  • Bunun ana nedeni düşük enerji verimliliğidir, regülatörün iç kayıpları aşırı ısınmaya ve regülatörden 35A'den fazla akım geçtiğinde erken arızaya yol açar. Sonuç olarak, SCR teknolojisi sınırına ulaşmıştır ve bu nedenle yüksek enerji tüketimine sahip büyük araçlar için önerilmemektedir.
  • Daha önce bahsedilen bu sorunu çözmek için devredeki kayıpları azaltmak gerekiyordu. SCR aktifken (toprağa jeneratör akımı), bir güç diyotu gibi davrandığı için ileri yönde yüksek bir voltaj düşüşü (yaklaşık 1,5 V @ 35 A) vardır. Akım şimdi artarsa, güç kaybı (örneğin ısı) da paralel olarak artacaktır.
  • CIHAZ GÜÇ KAYBI (W) = ILETIM AKIMI (A) X GERILIM DÜŞÜMÜ (V)
  • Avantajlar:
  • YÜKSEK ENERJI VERIMLILIĞINE SAHIP 3 FAZLI ŞÖNT REGÜLATÖR
  • 50A'YA KADAR ÇIKIŞ
  • AKÜ VOLTAJININ HASSAS ELEKTRONIK KONTROLÜ ATEŞLEMEDEKI KESINTILERI ÖNLER
  • DAHA AZ ISI ÜRETIMI DAHA UZUN HIZMET ÖMRÜ SAĞLAR
  • ARAÇ KULLANILMADIĞINDA DÜŞÜK GÜÇTE BEKLEME MODU
  • Diğer transistörlerin aksine, MOSFET'ler voltaj kontrollü anahtarlar olarak nitelendirilebilir çünkü tamamen farklı yarı iletken mimarileri enerji tüketimlerinde daha verimli olmalarını sağlar.
  • Kullanıldıklarında, yüksek akımlar için düşük dereceli bir direnç gibi davranırlar ve tüm fazla akımı jeneratörden toprağa iletirler. Sonuç olarak, voltaj düşüşü çok düşüktür (35 A'de +/-0,2 V'den az) ve güç dağılımı büyük ölçüde azalır. Bu da daha az ısı oluşumu ve uzun regülatör ömrü üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.
  • MOSFET teknolojisi, tüketici ve endüstriyel elektronikteki geniş uygulaması nedeniyle son yıllarda sürekli olarak geliştirilmiştir. Yarı iletken entegrasyon teknolojisi, daha az alan ve mükemmel performans ile daha yüksek güç sunar. Ayrıca ağır uygulamalarda daha hızlı anahtarlama, daha yüksek güvenilirlik ve daha iyi kontrol sağlarlar.
  • Doğrultucu diyot gücü, güç dağıtımı söz konusu olduğunda bir başka önemli faktördür. Tüm çıkış akımı içlerinden geçtiği için, hem yüksek sağlamlık ve kararlılık hem de verimli akım kontrolü sunmalıdırlar. MOSFET kontrolörlerimiz, aşırı ısınmayı önlemek ve daha önce belirtilen gereksinimleri karşılamak için son derece düşük voltaj düşüşüne sahip yüksek akımlı doğrultucu diyotlar kullanır.
  • Dahili KONTROLÖR, MOSFET transistörün gereksinimlerini karşılamak üzere tamamen yeniden tasarlanmıştır. Çıkış akımını farklı tüketim durumlarına uyarlamak için akü voltajı sürekli olarak izlenir. Yeni elektronik kontrol, ateşleme kablosu kullanımını önler, bağlantı sayısını azaltır ve kablolama topolojisini basitleştirir. Ayrıca düşük bekleme gücü tüketimine sahiptir ve araç kullanılmadığında çok az akü boşalmasına neden olur.
  • Dolayısıyla bu yeni teknoloji, mükemmel voltaj regülasyonunu korurken regülatörün çıkışının 50A'e çıkarılmasına olanak tanır. Daha az ısınma, yüksek verimlilik ve gelişmiş elektronik kontrol gibi ek avantajlar, bu yeni regülatörü araç akü devresini kontrol etmek için ilk tercih haline getirmektedir.

Sorular ve cevaplar

Bu ürün hakkında sorunuz var mı?

Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!