Kimlik No: 664525
Ücretsiz İade İçin 15 Günluk Süre
Voltaj regülatörü
₺4.098,34 KDV Hariç
Özel Sipariş Ürünü Mevcuttur. Teslimat Süresi 7 Gün Kadar Gecikebilir. İade İmkânı Bulunmamaktadır.
Voltaj regülatörü
[opis_ogolny]
- MOSFET teknolojili regülatör/doğrultucu
- Orijinal kalitede yedek parça
- Bu yeni teknoloji üç fazlı merdiven regülatörleri kavramına yenilik getirmiştir. Uzun yıllar boyunca bu cihazlar, sabit bir akü voltajını korumak amacıyla fazla enerjiyi alternatörden toprağa yönlendirmek için silikon kontrollü doğrultucular (SCR'ler) kullandı.
- Bu genel olarak kabul görmüş ve içten yanmalı motorlardaki küçük ila orta ölçekli jeneratörler için uygun olduğu kanıtlanmıştır. Ancak, MOSFET transistörlerine dayanan yeni regülatör teknolojisi, SCR'ye göre daha iyi performansı ve diğer birçok ilginç avantajı nedeniyle giderek daha popüler hale gelmektedir.
- Modern motosiklet ve ATV'lerin enerji gereksinimleri, yakıt enjeksiyon sistemi, yüksek performanslı aydınlatma, çok sayıda aksesuar vb. gibi ek elektronik modüllerin kullanımı nedeniyle artık artmaktadır. Bu, jeneratörden büyük miktarda enerji çıkması anlamına gelir ve SCR bypass regülatörü artık bunu düzenleyemez.
- Bunun ana nedeni düşük enerji verimliliğidir, regülatörün iç kayıpları aşırı ısınmaya ve regülatörden 35A'den fazla akım geçtiğinde erken arızaya yol açar. Sonuç olarak, SCR teknolojisi sınırına ulaşmıştır ve bu nedenle yüksek enerji tüketimine sahip büyük araçlar için önerilmemektedir.
- Daha önce bahsedilen bu sorunu çözmek için devredeki kayıpları azaltmak gerekiyordu. SCR aktifken (toprağa jeneratör akımı), bir güç diyotu gibi davrandığı için ileri yönde yüksek bir voltaj düşüşü (yaklaşık 1,5 V @ 35 A) vardır. Akım şimdi artarsa, güç kaybı (örneğin ısı) da paralel olarak artacaktır.
- CIHAZ GÜÇ KAYBI (W) = ILETIM AKIMI (A) X GERILIM DÜŞÜMÜ (V)
- Avantajlar:
- YÜKSEK ENERJI VERIMLILIĞINE SAHIP 3 FAZLI ŞÖNT REGÜLATÖR
- 50A'YA KADAR ÇIKIŞ
- AKÜ VOLTAJININ HASSAS ELEKTRONIK KONTROLÜ ATEŞLEMEDEKI KESINTILERI ÖNLER
- DAHA AZ ISI ÜRETIMI DAHA UZUN HIZMET ÖMRÜ SAĞLAR
- ARAÇ KULLANILMADIĞINDA DÜŞÜK GÜÇTE BEKLEME MODU
- Diğer transistörlerin aksine, MOSFET'ler voltaj kontrollü anahtarlar olarak nitelendirilebilir çünkü tamamen farklı yarı iletken mimarileri enerji tüketimlerinde daha verimli olmalarını sağlar.
- Kullanıldıklarında, yüksek akımlar için düşük dereceli bir direnç gibi davranırlar ve tüm fazla akımı jeneratörden toprağa iletirler. Sonuç olarak, voltaj düşüşü çok düşüktür (35 A'de +/-0,2 V'den az) ve güç dağılımı büyük ölçüde azalır. Bu da daha az ısı oluşumu ve uzun regülatör ömrü üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.
- MOSFET teknolojisi, tüketici ve endüstriyel elektronikteki geniş uygulaması nedeniyle son yıllarda sürekli olarak geliştirilmiştir. Yarı iletken entegrasyon teknolojisi, daha az alan ve mükemmel performans ile daha yüksek güç sunar. Ayrıca ağır uygulamalarda daha hızlı anahtarlama, daha yüksek güvenilirlik ve daha iyi kontrol sağlarlar.
- Doğrultucu diyot gücü, güç dağıtımı söz konusu olduğunda bir başka önemli faktördür. Tüm çıkış akımı içlerinden geçtiği için, hem yüksek sağlamlık ve kararlılık hem de verimli akım kontrolü sunmalıdırlar. MOSFET kontrolörlerimiz, aşırı ısınmayı önlemek ve daha önce belirtilen gereksinimleri karşılamak için son derece düşük voltaj düşüşüne sahip yüksek akımlı doğrultucu diyotlar kullanır.
- Dahili KONTROLÖR, MOSFET transistörün gereksinimlerini karşılamak üzere tamamen yeniden tasarlanmıştır. Çıkış akımını farklı tüketim durumlarına uyarlamak için akü voltajı sürekli olarak izlenir. Yeni elektronik kontrol, ateşleme kablosu kullanımını önler, bağlantı sayısını azaltır ve kablolama topolojisini basitleştirir. Ayrıca düşük bekleme gücü tüketimine sahiptir ve araç kullanılmadığında çok az akü boşalmasına neden olur.
- Dolayısıyla bu yeni teknoloji, mükemmel voltaj regülasyonunu korurken regülatörün çıkışının 50A'e çıkarılmasına olanak tanır. Daha az ısınma, yüksek verimlilik ve gelişmiş elektronik kontrol gibi ek avantajlar, bu yeni regülatörü araç akü devresini kontrol etmek için ilk tercih haline getirmektedir.
Uyumludur
- Aprilia SRV 850 2012
- Aprilia SRV 850 ABS 2012
- Aprilia SRV 850 i.e. 2013
- Aprilia SRV 850 i.e. 2014
- Aprilia SRV 850 i.e. 2015
- Aprilia SRV 850 i.e. 2016
- Aprilia SRV 850 i.e. 2017
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2013
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2014
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2015
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2016
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2017
- Aprilia SRV 850 i.e. ABS 2018
- Piaggio Beverly 300 ABS 2019
- Piaggio Beverly 300 ABS 2020
- Piaggio Beverly 300 i.e. ABS 2016
- Piaggio Beverly 300 i.e. ABS 2017
- Piaggio Beverly 300 i.e. ABS 2018
- Piaggio Beverly 300 i.e. Police ABS 2016
- Piaggio Beverly 300 i.e. Police ABS 2017
- Piaggio Beverly 300 i.e. Police ABS 2018
- Piaggio Beverly 300 Police ABS 2019
- Piaggio Beverly 300 Police ABS 2020
- Piaggio Beverly 300 S ABS 2019
- Piaggio Beverly 300 S ABS 2020
- Piaggio Beverly 300 S i.e. ABS 2016
- Piaggio Beverly 300 S i.e. ABS 2017
- Piaggio Beverly 300 S i.e. ABS 2018
- Piaggio Beverly 350 ABS 2020
- Piaggio Beverly 350 i.e. Police ABS 2019
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring 2012
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring 2013
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring 2014
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring 2015
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2012
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2013
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2014
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2015
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2016
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS 2019
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ASR ABS 2017
- Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ASR ABS 2018
- Piaggio Beverly 350 Police ABS 2020
- Piaggio Beverly 350 S ABS 2020
- Piaggio Beverly 350 Tourer ABS 2020
- Piaggio MP3 300 Business ASR ABS 2017
- Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2015
- Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2016
- Piaggio MP3 300 i.e. Sport ASR ABS 2016
- Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2013
- Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2014
- Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2015
- Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2014
- Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2015
- Piaggio MP3 300 Sport ASR ABS 2017
- Piaggio MP3 500 i.e. Business ASR ABS 2015
- Piaggio MP3 500 i.e. Business ASR ABS 2016
- Piaggio MP3 500 i.e. Business ASR ABS 2017
- Piaggio MP3 500 i.e. Sport ASR ABS 2015
- Piaggio MP3 500 i.e. Sport ASR ABS 2016
- Piaggio MP3 500 i.e. Sport ASR ABS 2017
- Piaggio X10 125 2012
- Piaggio X10 125 2014
- Piaggio X10 125 2015
- Piaggio X10 125 2016
- Piaggio X10 125 ABS 2012
- Piaggio X10 125 Executive ASR ABS 2013
- Piaggio X10 125 Executive ASR ABS 2014
- Piaggio X10 125 Executive ASR ABS 2015
- Piaggio X10 125 Executive ASR ABS 2016
- Piaggio X10 125 i.e. 2013
- Piaggio X10 350 2012
- Piaggio X10 350 ABS 2012
- Piaggio X10 350 i.e. 2013
- Piaggio X10 350 i.e. 2014
- Piaggio X10 350 i.e. 2015
- Piaggio X10 350 i.e. 2016
- Piaggio X10 350 i.e. Executive ASR ABS 2013
- Piaggio X10 350 i.e. Executive ASR ABS 2014
- Piaggio X10 350 i.e. Executive ASR ABS 2015
- Piaggio X10 350 i.e. Executive ASR ABS 2016
- Piaggio X10 500 ABS 2012
- Piaggio X10 500 i.e. Executive ASR ABS 2013
- Piaggio X10 500 i.e. Executive ASR ABS 2014
- Piaggio X10 500 i.e. Executive ASR ABS 2015
- Piaggio X10 500 i.e. Executive ASR ABS 2016