En Popüler Ürünler

Çok amaçlı ön cam 720x720mm şeffaf

₺2.240,53

Çok amaçlı ön cam 720x720mm şeffaf

Kick marş kolu Piaggio ZIP 2T - 134956

₺706,25

Kick marş kolu Piaggio ZIP 2T - 134956

Gidon lastiği sol Shineray XY150-17 - 186842

₺156,70

Gidon lastiği sol Shineray XY150-17 - 186842

KOS kafa çerçevesi yatağı - 74682

₺308,03

KOS kafa çerçevesi yatağı - 74682

Akü tabanı - sepet WFM M06 WSK 125 B1 - 196581

₺745,30

Akü tabanı - sepet WFM M06 WSK 125 B1 - 196581

Yamaha RXK RXS VM24 karbüratör tapası - 318753

₺610,11

Yamaha RXK RXS VM24 karbüratör tapası - 318753

Bebek arabası ayaklıkları üniversal kayışlar - 64188

₺1.206,07

Bebek arabası ayaklıkları üniversal kayışlar - 64188

Siyah dikdörtgen aynalar M10 kpl - 188732

₺721,34

Siyah dikdörtgen aynalar M10 kpl - 188732

MZ ETZ 150 takometre tahrik mili - 62792

₺403,78

MZ ETZ 150 takometre tahrik mili - 62792

Gidon yükseltme 22/28 mm 50mm HLP

₺2.349,12

Gidon yükseltme 22/28 mm 50mm HLP

HLP alüminyum radyatör ızgarası Honda CRF 450 R 09-12 - 685168

₺3.103,86

HLP alüminyum radyatör ızgarası Honda CRF 450 R 09-12 - 685168

25 mm ofset HLP ile 22/22 mm gidon yükselme adaptörü - 2959852

₺2.820,83

25 mm ofset HLP ile 22/22 mm gidon yükselme adaptörü - 2959852

Suzuki SV 1000 su soğutucusu 2003-2008 - 134864

₺3.195,84

Suzuki SV 1000 su soğutucusu 2003-2008 - 134864

Jawa TS 350 pimli debriyaj iç taşıyıcısı - 135928

₺266,52

Jawa TS 350 pimli debriyaj iç taşıyıcısı - 135928

Beto plastik zemin pompası - 250818

₺413,31

Beto plastik zemin pompası - 250818

CNC fren ve debriyaj kolu Honda CRF 1000 Africa Twin siyah ve mavi

₺1.884,39

CNC fren ve debriyaj kolu Honda CRF 1000 Africa Twin siyah ve mavi

CZ 350 siyah plaka

₺377,27

CZ 350 siyah plaka

Valfli kafa 150 cm3 4T GY6 57,40 mm 4T - 186720

₺1.934,49

Valfli kafa 150 cm3 4T GY6 57,40 mm 4T - 186720

Honda NX 500 NX 650 Dominator voltaj regülatörü 31600-MY2-621 - 202424

₺1.335,41

Honda NX 500 NX 650 Dominator voltaj regülatörü 31600-MY2-621 - 202424

Alüminyum Rolgas Suzuki Kawasaki - 230019

₺1.165,03

Alüminyum Rolgas Suzuki Kawasaki - 230019

Voltaj regülatörü Piaggio 50 - 202442

₺1.187,96

Voltaj regülatörü Piaggio 50 - 202442

Yamaha karbüratör tıkacı komple - 318857

₺1.332,11

Yamaha karbüratör tıkacı komple - 318857

Kick starter Peugeot 103 RCX SPX 101 Octane siyah - VC29099

₺993,14

Kick starter Peugeot 103 RCX SPX 101 Octane siyah - VC29099

26 inç ön alüminyum bisiklet tekerleği - 458962

₺782,19

26 inç ön alüminyum bisiklet tekerleği - 458962

Sap kayışı çekme kayışı çapraz enduro ön arka set kırmızı - 649322

₺424,54

Sap kayışı çekme kayışı çapraz enduro ön arka set kırmızı - 649322

check TL Üzeri Alışverilerde Ücretsiz Gönderim
check Şimdi Satın Alın! 30 Gün Sonra Ödeyin
check Toptan Satış Alanı - B2B
Kimlik No: 664525

Voltaj regülatörü

₺4.527,30 KDV Hariç

Ürünü iade etmek için 15 gün

Voltaj regülatörü

[opis_ogolny]
  • MOSFET teknolojili regülatör/doğrultucu
  • Orijinal kalitede yedek parça
  • Bu yeni teknoloji üç fazlı merdiven regülatörleri kavramına yenilik getirmiştir. Uzun yıllar boyunca bu cihazlar, sabit bir akü voltajını korumak amacıyla fazla enerjiyi alternatörden toprağa yönlendirmek için silikon kontrollü doğrultucular (SCR'ler) kullandı.
  • Bu genel olarak kabul görmüş ve içten yanmalı motorlardaki küçük ila orta ölçekli jeneratörler için uygun olduğu kanıtlanmıştır. Ancak, MOSFET transistörlerine dayanan yeni regülatör teknolojisi, SCR'ye göre daha iyi performansı ve diğer birçok ilginç avantajı nedeniyle giderek daha popüler hale gelmektedir.
  • Modern motosiklet ve ATV'lerin enerji gereksinimleri, yakıt enjeksiyon sistemi, yüksek performanslı aydınlatma, çok sayıda aksesuar vb. gibi ek elektronik modüllerin kullanımı nedeniyle artık artmaktadır. Bu, jeneratörden büyük miktarda enerji çıkması anlamına gelir ve SCR bypass regülatörü artık bunu düzenleyemez.
  • Bunun ana nedeni düşük enerji verimliliğidir, regülatörün iç kayıpları aşırı ısınmaya ve regülatörden 35A'den fazla akım geçtiğinde erken arızaya yol açar. Sonuç olarak, SCR teknolojisi sınırına ulaşmıştır ve bu nedenle yüksek enerji tüketimine sahip büyük araçlar için önerilmemektedir.
  • Daha önce bahsedilen bu sorunu çözmek için devredeki kayıpları azaltmak gerekiyordu. SCR aktifken (toprağa jeneratör akımı), bir güç diyotu gibi davrandığı için ileri yönde yüksek bir voltaj düşüşü (yaklaşık 1,5 V @ 35 A) vardır. Akım şimdi artarsa, güç kaybı (örneğin ısı) da paralel olarak artacaktır.
  • CIHAZ GÜÇ KAYBI (W) = ILETIM AKIMI (A) X GERILIM DÜŞÜMÜ (V)
  • Avantajlar:
  • YÜKSEK ENERJI VERIMLILIĞINE SAHIP 3 FAZLI ŞÖNT REGÜLATÖR
  • 50A'YA KADAR ÇIKIŞ
  • AKÜ VOLTAJININ HASSAS ELEKTRONIK KONTROLÜ ATEŞLEMEDEKI KESINTILERI ÖNLER
  • DAHA AZ ISI ÜRETIMI DAHA UZUN HIZMET ÖMRÜ SAĞLAR
  • ARAÇ KULLANILMADIĞINDA DÜŞÜK GÜÇTE BEKLEME MODU
  • Diğer transistörlerin aksine, MOSFET'ler voltaj kontrollü anahtarlar olarak nitelendirilebilir çünkü tamamen farklı yarı iletken mimarileri enerji tüketimlerinde daha verimli olmalarını sağlar.
  • Kullanıldıklarında, yüksek akımlar için düşük dereceli bir direnç gibi davranırlar ve tüm fazla akımı jeneratörden toprağa iletirler. Sonuç olarak, voltaj düşüşü çok düşüktür (35 A'de +/-0,2 V'den az) ve güç dağılımı büyük ölçüde azalır. Bu da daha az ısı oluşumu ve uzun regülatör ömrü üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.
  • MOSFET teknolojisi, tüketici ve endüstriyel elektronikteki geniş uygulaması nedeniyle son yıllarda sürekli olarak geliştirilmiştir. Yarı iletken entegrasyon teknolojisi, daha az alan ve mükemmel performans ile daha yüksek güç sunar. Ayrıca ağır uygulamalarda daha hızlı anahtarlama, daha yüksek güvenilirlik ve daha iyi kontrol sağlarlar.
  • Doğrultucu diyot gücü, güç dağıtımı söz konusu olduğunda bir başka önemli faktördür. Tüm çıkış akımı içlerinden geçtiği için, hem yüksek sağlamlık ve kararlılık hem de verimli akım kontrolü sunmalıdırlar. MOSFET kontrolörlerimiz, aşırı ısınmayı önlemek ve daha önce belirtilen gereksinimleri karşılamak için son derece düşük voltaj düşüşüne sahip yüksek akımlı doğrultucu diyotlar kullanır.
  • Dahili KONTROLÖR, MOSFET transistörün gereksinimlerini karşılamak üzere tamamen yeniden tasarlanmıştır. Çıkış akımını farklı tüketim durumlarına uyarlamak için akü voltajı sürekli olarak izlenir. Yeni elektronik kontrol, ateşleme kablosu kullanımını önler, bağlantı sayısını azaltır ve kablolama topolojisini basitleştirir. Ayrıca düşük bekleme gücü tüketimine sahiptir ve araç kullanılmadığında çok az akü boşalmasına neden olur.
  • Dolayısıyla bu yeni teknoloji, mükemmel voltaj regülasyonunu korurken regülatörün çıkışının 50A'e çıkarılmasına olanak tanır. Daha az ısınma, yüksek verimlilik ve gelişmiş elektronik kontrol gibi ek avantajlar, bu yeni regülatörü araç akü devresini kontrol etmek için ilk tercih haline getirmektedir.

Uyumludur

Sorular ve cevaplar

Bu ürün hakkında sorunuz var mı?

Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!