DID 530 ZVMX2 104 X-Ring G&G altın cıvatalı açık tahrik zinciri. - DID530ZVMX2G&G-104
₺5.916,94
KDV Hariç
- 10%
Normal Fiyat
₺6.574,38
Son 30 Gündeki İndirim Öncesi En Düşük Fiyat: ₺6.574,38
Ünlü DID firmasının yeni tahrik zinciri ZVMX-2
Üretici: | DID |
---|---|
Üretici Kodu: | DID530ZVMX2G&G-104 |
- ZVMX-2 şu anda piyasadaki en güçlü tahrik zinciridir.
- X-Ring contalara sahiptir
- Yeni üretim teknolojisi ve kullanılan malzemeler sayesinde, selefi ZVMX'e kıyasla ağırlığı azaltmak mümkün oldu
- Bu nedenle ZVMX-2 en uzun hizmet ömrüne ve en yüksek dayanıklılığa sahip zincir haline gelmiştir
- çekici görünüm - altın renkli dış ve iç plakalar
- Uygulama: maksimum silindir kapasitesi 1400 cc olan motosikletler
- Japonya'da üretilmiştir
- açık zincir, cıvata kapağı dahil
DID’den En Popülerler
Daha Fazlasını Görüntüleyin →Uyumludur
- Ducati Indiana 750 1986
- Ducati Indiana 750 1987
- Ducati Indiana 750 1988
- Ducati Indiana 750 1989
- Ducati Indiana 750 1990
- Honda CB 650 C Custom 1980
- Honda CB 650 C Custom 1981
- Honda CB 650 SC Custom 1982
- Honda CB 650 SC Custom 1983
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1978
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1979
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1980
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1981
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1982
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1983
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1977
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1978
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1979
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1980
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1981
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1982
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1983
- Suzuki GS 450 1980
- Suzuki GS 450 1981
- Suzuki GS 450 E 1980
- Suzuki GS 450 E 1981
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 T 1981
- Suzuki GS 450 T 1982
- Suzuki GS 450 T 1983
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2013
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2014
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2015
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2016
- Suzuki GSX 1300 BK B-King 2008
- Suzuki GSX 1300 BK B-King 2009
- Suzuki GSX 1300 BK B-King 2010
- Suzuki GSX 1300 BKA B-King ABS 2008
- Suzuki GSX 1300 BKA B-King ABS 2009
- Suzuki GSX 1300 BKA B-King ABS 2010
- Suzuki GSX 600 F 1989
- Suzuki GSX 600 F 1990
- Suzuki GSX 600 F 1991
- Suzuki GSX 600 F 1992
- Suzuki GSX 600 F 1993
- Suzuki GSX 600 F 1994
- Suzuki GSX 600 F 1995
- Suzuki GSX 600 F 1996
- Triumph Thunderbird 900 1995
- Triumph Thunderbird 900 1997
- Triumph Thunderbird 900 1998
- Triumph Thunderbird 900 1999
- Triumph Thunderbird 900 2000
- Triumph Thunderbird 900 2001
- Triumph Thunderbird 900 2002
- Triumph Thunderbird 900 2003
- Triumph Thunderbird 900 Sport 1998
- Triumph Thunderbird 900 Sport 1999
- Triumph Thunderbird 900 Sport 2000
- Triumph Thunderbird 900 Sport 2001
- Triumph Thunderbird 900 Sport 2002
- Triumph Thunderbird 900 Sport 2003
- Triumph Tiger 1050 2009
- Triumph Tiger 1050 ABS 2009
- Triumph Tiger 1050 ABS 2010
- Triumph Tiger 1050 ABS 2011
- Triumph Tiger 1050 ABS 2012
- Triumph Tiger 1050 SE 2010
- Triumph Tiger 1050 SE 2011
- Triumph Tiger 1050 SE 2012
- Triumph Tiger 1050 Sport 2021
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2013
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2014
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2015
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2016
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2017
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2018
- Triumph Tiger 1050 Sport ABS 2019
Ürün Hakkında Yorumlar
-
Produkt marki DID spełnia wszelkie oczekiwania klienta. Estetycznie zapakowany. Na łańcuchu zrobione już 300 km i wszystko działa bezbłędnie. Wytrzymuje z łatwością przeciążenia generowane 203 konnym silnikiem podrasowanej Hayki. Polecam
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
Sorular ve cevaplar
Bu ürün hakkında sorunuz var mı?
Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!