Ünlü DID şirketinden yeni tahrik zinciri
: | |
---|---|
: | |
: | |
: | |
: | |
: | |
: | |
: |
[opis_ogolny]
- D.I.D X-ring, diğer O-ring zincirlere kıyasla en yüksek aşınma direncine sahip zincirdir
- tip: VX3, önceki VX2 zincirinin önemli ölçüde artırılmış mukavemet ve sertliğe sahip yeni neslidir
- 1100 cc'ye kadar yol, spor-touring motosikletleri için uygundur
- o-ring zincire kıyasla yaklaşık %50 daha düşük sürtünme direnci
- Yeni x-ring contalar sayesinde daha uzun zincir kullanım ömrü
- açık baklalı zincir - kapak dahil
- Japonya'da üretilmiştir
DID’den En Popülerler
Daha Fazlasını Görüntüleyin →Uyumludur
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1978
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1979
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1980
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1981
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1982
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1983
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1977
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1978
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1979
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1980
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1981
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1982
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1983
- Suzuki GS 450 1980
- Suzuki GS 450 1981
- Suzuki GS 450 E 1980
- Suzuki GS 450 E 1981
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 T 1981
- Suzuki GS 450 T 1982
- Suzuki GS 450 T 1983
Ürün Hakkında Yorumlar
-
Puikios grandines, su gera prieziura ilgai tarnaujancios. Dedu jas ant keliu skirtingu motociklu ir esu pravaziaves virs 20 tukstanciu.
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Towar zgodny z opisem. Lancuch jest bardzo solidny i wykonany z klasa. Ogniwo zlaczne nawet z kropla smaru do uzycia przy montazu zakowki. Polecam dostawce
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü