Ünlü DID şirketinden yeni tahrik zinciri
: | |
---|---|
: | |
: | |
: | |
: | |
: | |
: |
- D.I.D X-ring, diğer O-ring zincirlere kıyasla en yüksek aşınma direncine sahip zincirdir
- tip: VX3, önceki VX2 zincirinin önemli ölçüde artırılmış mukavemet ve sertliğe sahip yeni neslidir
- 1000 cc'ye kadar yol bisikletleri, enduro, cross ve ATV'ler için tasarlanmıştır
- o-ring zincire kıyasla yaklaşık %50 daha düşük sürtünme direnci
- Yeni x-ring contalar sayesinde daha uzun zincir ömrü
- açık baklalı zincir, sıkma dahil
- renk: çelik
- Japonya'da üretilmiştir
DID’den En Popülerler
Daha Fazlasını Görüntüleyin →Uyumludur
- BMW F 800 R 2009
- BMW F 800 R 2010
- BMW F 800 R 2011
- BMW F 800 R 2012
- BMW F 800 R ABS 2009
- BMW F 800 R ABS 2010
- BMW F 800 R ABS 2011
- BMW F 800 R ABS 2012
- BMW F 800 R ABS 2013
- BMW F 800 R ABS 2014
- BMW F 800 R ABS 2015
- BMW F 800 R ABS 2016
- BMW F 800 R ABS 2017
- BMW F 800 R ABS 2018
- BMW F 800 R ESA ABS 2017
- BMW F 800 R ESA ABS 2018
- BMW S 1000 R ABS 2013
- BMW S 1000 R ABS 2014
- BMW S 1000 R ABS 2015
- BMW S 1000 R ABS 2016
- BMW S 1000 R ABS 2017
- BMW S 1000 R ABS 2018
- BMW S 1000 R ABS 2019
- BMW S 1000 R ABS 2020
- BMW S 1000 R DDC ABS 2017
- BMW S 1000 R DDC ABS 2019
- BMW S 1000 R DDC ABS 2020
- BMW S 1000 R DTC ABS 2017
- BMW S 1000 R DTC ABS 2018
- BMW S 1000 R DTC ABS 2019
- BMW S 1000 R DTC ABS 2020
- BMW S 1000 RR ABS 2014
- BMW S 1000 RR ABS 2015
- BMW S 1000 RR ABS 2016
- BMW S 1000 RR ABS 2017
- BMW S 1000 RR ABS 2018
- BMW S 1000 RR ABS 2019
- BMW S 1000 RR DTC ABS 2020
- BMW S 1000 RR Dynamic ABS 2019
- BMW S 1000 RR Dynamik Paket DTC DDC ABS 2020
- BMW S 1000 RR M-Paket ABS 2019
- BMW S 1000 RR M-Paket DTC ABS 2020
- BMW S 1000 RR pakiet wyścigowy ABS 2019
- BMW S 1000 RR Pro ABS 2017
- BMW S 1000 RR Pro ABS 2018
- BMW S 1000 RR Race-Paket DTC ABS 2020
- BMW S 1000 RR Sport DTC DDC ABS 2020
- Honda VT 600 C Shadow 1988
- Honda VT 600 C Shadow 1989
- Honda VT 600 C Shadow 1990
- Honda VT 600 C Shadow 1991
- Honda VT 600 C Shadow 1992
- Honda VT 600 C Shadow 1993
- Honda VT 600 C Shadow 1994
- Honda VT 600 C Shadow 1995
- Honda VT 600 C Shadow 1996
- Honda VT 600 C Shadow 1997
- Honda VT 600 C Shadow 1998
- Honda VT 600 C Shadow 1999
- Honda VT 600 C Shadow 2000
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2020
Ürün Hakkında Yorumlar
-
Did chains is very good. Instalation is easy if you are technic type or mechanic. You need a Special tools for rivet type of link
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Nie wygórowana cena a wygląd i estetyka wykonania myśle że świadczy o trwałości i niezawodności łańcucha.
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Produkt o bardzo dobrej jakości ze średniej półki cenowej sprawdzonego producenta. Dodatkowy plus za umieszczenie wszystkich elementów potrzebnych do montażu (oringi, smar, spinka) w osobnych woreczkach, co utrudnia ich zgubienie.
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Łańcuch łatwy w montażu bardzo dobrej jakości w stosunku do ceny używam któryś raz z rzędu ten łańcuch I jestem zadowolony jest dużo bardziej wytrzymały produkt godny polecenia ;)
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Labai aukšta kokybė, kaina taip pat buvo geriausia kokią radau internete. Siuntimas greitas. Rekomenduoju.
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Łańcuch did 525 vx3 do BMW f850. Pasuje idealnie. Polecam zarówno producenta jak i zakupy w gmoto! Pozdrawam!
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
DID is one of the most reliable chain , perfect compination with Jt sockets !! The order arrived on time , in very good packaging without any problems!!
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
-
Honda VT60 1992, Na poprzednim DID-dzie jeszcze o-ringowym zjeździłem 25k km, a ten dzięki nowym typom uszczelnień ponoć jest jeszcze bardziej wytrzymały, DID w większości japońskich motocykli idzie na pierwszy montaż, myślę że nie bez powodu:)
Otomatik olarak çevrilen yorum
Güvenilir Müşteri Görüşü
Sorular ve cevaplar
Bu ürün hakkında sorunuz var mı?
Henüz kimse bu ürün hakkında soru sormadı. İlk siz olun ve topluluğumuz veya uzmanlarımızdan yanıt alın!